امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۴/۲۱ تعداد بازدید: ۳۹۶
print

برنامه سازمان تبلیغات اسلامی برای اعتلای اسلام ناب راهبری فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه سازمان تبلیغات اسلامی برای اعتلای اسلام ناب تصدی‌گری نیست، بلکه راهبری فرهنگی است.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سه‌شنبه، ۱۷ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید این اداره کل که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی اعتلای اسلام ناب و تصویرسازی زیبای آن است که البته در این راستا نقش سازمان تبلیغات اسلامی راهبری فرهنگی است.

وی از هیئات مذهبی و تشکل های دینی به‌عنوان بازوان توانمند و ویترین سازمان تبلیغات اسلامی نام برد و افزود: زمانی می توان عملکرد اداره کل تبلیغات اسلام لرستان را مثبت ارزیابی کرد که هیئات مذهبی در استان پویلتر و موفق تر از گذشته فعالیت کنند، هر چند که به حمدلله با تلاش حجت‌الاسلام مهدوی امین و مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان امروز هم این هیئات فعال هستند اما می طلبد که با کار و فعالیت بیشتر شاهد پویاتر شدن آنها باشیم.

حجت‌الاسلام قدرتی در پایان به جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان مغز فرهنگی استان اشاره و اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم ضمن هدایت هیئات مذهبی، مراکز قرآنی، تشکل های خود جوش و فعالان فرهنگی از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم تا در امر تبلیغ اسلام ناب موفق تر از گذشته عمل کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.