امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۵ تعداد بازدید: ۵۰۴
print

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مبارزه با معضل طلاق توسط تبلیغات اسلامی

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مبارزه با معضل طلاق توسط این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تیلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی  در اولین جلسه شورای استانی بررسی آسیب های اجتماعی که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل حوزه هنری ونماینده خبرگزاری مهر برگزار شد،اظهار داشت: سیاست های مهمی که دیروز از سوی مقام معظم رهبری  ابلاغ شد توجه ویژه به حفظ بنیان خانواده بود که باید این موضوع در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی موضوع بررسی آسیب های اجتماعی را در دستور کار قرار داده است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان های استان کارگاه های آموزشی مبارزه با معضل طلاق به‌عنوان یکی از خطرناک ترین آسیب های اجتماعی را برگزار خواهد کرد.

 معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: لرستان یک استان بومی عشایری بوده که روند رو به رشد طلاق در آن خطرناک است لذا در دومین جلسه شورای استانی بررسی آسیب های اجتماعی سازمان تبلیغات به این موضوع پرداخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامی بیان داشت: برای بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی با رویکرد خانواده ها اقدامات خود را در این حوزه آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: حوزه هنری استان برای همکاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تلاش خواهد کرد برنامه های فرهنگی و هنری خود را به سمت موضوعات اجتماعی و فرهنگی سوق دهد.

محمد امیدی پور با تاکید بر اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی باید در شورای استانی بررسی این آسیب ها راهکار ارائه شود، عنوان کرد: علاوه بر بررسی و شناسایی آسیب های اجتماعی باید راهکارهای لازم برای مقابله با آن ها ارائه شود.

وی با بیان اینکه برخی از طلاق ها فی نفسه بد نیستند، ادامه داد: باید روی ازدواج مجدد افرادی که  طلاق می گیرند تمرکز شده و راه حل هایی برای ازدواج مجدد به‌عنوان یک سلاح در مقابل طلاق ارائه شود زیرا در کشور ما افرادی که طلاق می گیرند احساس میکنند که دیگر رها شده و زندگی مشترک را تجربه خوبی نمی دانند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.