امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ تعداد بازدید: ۱۸۸
print

تبلیغ عرفان اصیل اسلامی مهم ترین راه مقابله با فرقه های نوظهوراست

مدیر کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ عرفان اصیل اسلامی را مهم ترین راه مقابله با فرقه های نوظهور دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام حاتمیان،مدیر کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فرقه های انحرافی در حال حاضر خطرناکترین ابزاری است که استعمارگران از آن علیه اسلام و نظام اسلامی استفاده می‌کنند و آنچه در این میان به شدت احساس می‌شود، آشنایی اقشار مختلف مردم به‌ویژه فعالین فرهنگی با این فرقه های ضاله و مسیرهای گمراه کننده آنهاست.

وی افزود: آگاهی بخشی و ارائه اطلاعات درست و کافی، سد محکمی در برابر دسیسه های دشمن است.

وی اظهارداشت: در عصر ارتباطات، با انبوهی از هجمه های دشمن مواجه ایم که ضرورت و اهمیت پرداختن و مورد توجه قرار دادن فضای مجازی و فرقه های نوظهور و جریانان های منحرف فکری را دو چندان کرده است.

وی تبلیغ عرفان اصیل اسلامی را مهم ترین راه مقابله با فرقه های نوظهور دانست و خاطرنشان کرد: تولید فیلم، نمایش، کتاب، نشریه و دیگر محصولات فرهنگی در خصوص تبلیغ عرفان اصیل اسلامی سد محکمی در برابر افکار انحرافی فرقه های ضاله است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشریح فرقه های انحرافی خطر بزگ این فرقه ها را در ترویج افکار ضد دینی و مبارزه با اخلاق دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم در مقابل تهاجم فرهنگ بیگانه ایستادگی کنیم و مانع جذب افکار بیگانه شویم باید به ترویج صحیح عقاید دینی بپردازیم و با شیوه های صحیح به جذب جوانان پرداخت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.