امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۳۹۷
print

حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار این مرز و بوم بود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار این مرز و بوم بود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان روز جمعه ۲۲ بهمن با حضور در شهرستان دلفان همگام و همصدا با مردم همیشه در صحنه شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شرکت کرد.

وی که سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن بود در سخنانی حضور مردم همیشه در صحنه را برگ زرینی دیگر دانست که در تاریخ افتخارات این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

وی گفت:در راهپیمایی۲۲ بهمن بار دیگر ایران اسلامی به خود خواهد بالید و با خلق حماسه ای ماندگار، خون تازه ای بر پیکر پر برکت انقلاب اسلامی تزریق می‌شود و اقیانوسی از ایمان و بصیرت نمایش داده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور مردم بیدار دلفان در راهپیمایی برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار این مرز و بوم بود.

حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان دلفان: در راهپیمایی۲۲ بهمن بار دیگر ایران اسلامی گفت: مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی یا حضور با بصیرت و با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی،امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.