امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ تعداد بازدید: ۱۲۰
print

دومین جلسه کارگروه تولید محتوای رسنانه ای با رویکرد دینی

دومین جلسه کارگروه تولید محتوای رسنانه ای با رویکرد دینی در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این این جلسه حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: استخراج و گردآوری محتوا از طریق سایت تبیان و تشکل های میان تخصصی،ایجاد فضای رقابتی در راستای تولید محتوای دینی و برگزاری جشنواره‌های مختلف و همچنین افزایش تعامل با صدا و سیما در راستای تبیین محتوای مذهبی از دیگر سیاست‌های سازمان است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز رسالت سازمان نهادهای مذهبی را ایجاد فضای مجازی با محتوای مناسب بر مبنای احیای اندیشه های اسلامی عنوان کرد.

گفتنی است،در این جلسه که نماینده سازمان فضای مجازی سراج،نماینده حوزه هنری،مسئول کانون فرهنگی منادیان بصیرت حضورداشتند: برگزاری همایش ایده های دینی برای ایجاد خوراک نشریات و سایتهای استانی،چاپ پنجم کتاب خلق فاطمی،چاپ بروشور،تراکت و پوستر در مناسبتهای ملی مذهبی جمعیت بانوان فرهنیخته و چاپ کتاب مقتل همراه در ۳جلد به تصویب رسید.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.