امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۷/۲ تعداد بازدید: ۸۶
print

فعالیت تبلیغی مبلغان ماه محرم در جلوگیری از خرافات نقش آفرین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام مبلغان و فعالیت تبلیغی آنان در برگزاری مراسم عزاداری، گفت: حضور مبلغان در جلوگیری از خرافات مؤثر است.

به گزارش روابلط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شدبا گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به تأسی از قیام امام حسین(ع) و از افتخارات تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه شهدا پرورش یافته مکتب حسینی هستند، افزود: ایام و فرصت های تبلیغی بهترین زمان در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خطاب به مبلغان گفت: توجه به بحث ولایت و ولایت پذیری، جایگاه ولایت فقیه، اخلاص در تبلیغ دین و مردم‌ داری باید در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان قرار گیرد.

آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه تبلیغی مبلغان باشد وی بصیرت بخشی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی را از دیگر وظایف اصلی مبلغان در عرصه تبلیغ خواند و ادامه داد: دشمن با طرح دسیسه های فرهنگی در پی به
گمراهی کشاندن نسل جوان است و با مصون سازی ین قشر باید جلوی خطرات آسیب های اجتماعی گرفته شود.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را از دیگر موضوعات مهمی خواند که باید در اولویت برنامه تبلیغی مبلغان قرار گیرد و به‌عنوان یک اصل به این موضوعات پرداخته شود.

وی با اشاره به حضور روحانیون در هیئت های مذهبی بیان داشت: حضور این قشر در دسته جات، هیئت های مذهبی و مراسم پیاده روی اربعین امری مهم در جهت تبیین درس‌ ها و پیام‌های حماسه حسینی و پرهیز از خرافه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان تصریح کرد: تبیین جایگاه خانواده و روشنگری در جهت هوشیاری خانواده ها در برابر توطئه ها و دسیسه های فرهنگی برای فروپاشی این کانون از دیگر برنامه هایی است که باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.