امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۲/۲۰ تعداد بازدید: ۱۴۲
print

مبلّغان دینی در راستای اجتماعی شدن بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند

رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مبلّغان دینی در راستای اجتماعی شدن بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،محود خرم آبادی،رئیس گروه برنامه ریزی و فنا وری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در کارگاه اموزشی پیشگیری اولیه ازاعتیاد ویژه مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان خرم اباد با اشاره به این‌که اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر یکی از این آسیب‌های اجتماعی است، اظهارکرد: لازم است مداحان، هیئات مذهبی و مبلّغان دینی در راستای اجتماعی شدن بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند.

وی با اشاره به این‌که اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر یکی از این آسیب‌های اجتماعی است، عنوان کرد:بیشترین آسیب‌هایی که در سطح جامعه می‌بینیم متصل به اعتیاد است.
خرم‌آبادی ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد مختص افراد سالم است که طی آن با انواع مواد مخدر و روش‌های پیشگیری از گرفتار شدن در دام آن، آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌هایی که در تفاهم‌نامه‌های امضاء شده بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان تبلیغات اسلامی، تقویت مشارکت در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در قالب آگاه‌سازی، ارتقاء کیفیت مبلغین و مبلغان،اهداف برگزاری این دوره‌هاست.
خرم‌آبادی با بیان این‌که ما باید با رفتار و گفتار خود مبلغ دین باشیم، اظهارکرد: اجرای برنامه‌های دستورالعمل به اجتماع و جمع متصل است، یعنی تمام فعالیت‌ها باید با همکاری انجام شود، به همین دلیل اجتماعی شدن بحث مبارزه با مواد مخدر جزء فعالیت‌های
ماست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.