امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۲۸ تعداد بازدید: ۶۱۲
print

نشست بازرسان اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان تبلیغات اسلامی با مسئولین تشکل های دینی استان لرستان

نشست بازرسان اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان تبلیغات اسلامی با مسئولین تشکل های دینی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این نشست جهان بخش، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان تبلیغات اسلامی باابراز رضایت از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی،اهداف هیئت بازرسی را تقویت روابط و انتقال تجربیات و مشکلات موجود دانستند و اظهار امیدواری کردند که با تبادل تجربیات و تأمین نیازمندی ها،امکان تقویت کارکردها و رشدو توسعه فعالیت های فرهنگی بیش از پیش فراهم آید.

لازم به ذکر است،در ادامه این نشست حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن خوش آمدگویی به مسئولان بازرسی، در خصوص مسائل فرهنگی و مذهبی و قرآنی، مسائل حوزه کاری و از فعالیت‌های مذهبی اداره تبلیغات اسلامی استان و شهرستانها گزارشی جامعی ارائه داد، و با اشاره به قابلیت ها و محدودیت های استان، به بیان نیازمندی های این اداره کل و شهرستانهای تابعه در اجرای مأموریت های محوله پرداختند.

گفتنی است،در ادامه این نشست اردشیر آقایی،کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: این نشست نمود عینی ماده 6 بند 16 اساسانامه سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تشکل های دینی افزود: عملکرد تشکل های دینی و موسسات در راستای همکاری و جذب مشارکتهای مردمی در انجام فعالیتهای دینی و فرهنگی است.

وی اظهارداشت: در راستای بروز رسانی بانک اطلاعات دینی تشکل ها سامانه طوبی نقش موثر و قابل بهره برداری داشته است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.