امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۲ تعداد بازدید: ۱۲۲
print

نشست بررسی آسیبهای اجتماعی استان لرستان برگزار شد

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نشست بررسی آسیبهای اجتماعی با حضور استاندار این استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در این نشست هوشنگ بازوند،استاندار لرستان ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد و فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اشراف بر نیازمندیهای جامعه،برنامه ریزی دقیق و حرکت جهادی همراه با همت مضائف از خصوصیاتی است که فعالین حوزه فرهنگ و تبلیغ باید خودرا مسلح به آن کنند و انصافا مجموعه تبلیغات اسلامی دراین مسیر بسیار موفق و تأثیر گذار بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد و میتوان بعنوان الگوی مناسب برای دیگر سازمان ها و نهادهای فرهنگی مطرح شود.

وی با بیان اینکه اولویت برنامه دولت نیز برای بودجه ریزی کاهش آسیب های اجتماعی است اظهارداشت: در این زمینه باید همه ارکان دولت به‌ویژه دستگاههای فرهنگی به صورن جدی و توانمند عمل کنند.

گفتنی است،در ادامه این نشست حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن قدر دانی از حضور استاندار لرستان و هیئت دراین اداره کل گفت: حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد استان از برنامه های دینی و قرآنی موجبات دلگرمی فعالین این حوزه را فراهم کرده و رسیدن به اهداف ترسیم شده و مقابله جدی تر با اسیبهای اجتماعی را فراهم میکند.

وی افزود: این اداره کل با اشراف بر نیازمندیهای جامعه و با برنامه ریزی و هماهنگی لازم با اجرای برنامه های ویژه،برگزاری کارگاههای آموزشی در حوزه های مختلف، اعزام و استقرار مبلغین، برگزاری گفتمانهای دینی (دانش آموزی، دانشگاهی و حوزوی) برگزاری گردهمایی های بزرگ مناسبتی، امضای تفاهم نامه های مختلف با نهادهای دیگر،تعامل مثبت و مستمر با نهادهای مختلف،برگزاری کلاس های اموزشی احکام وقرآن،تربیت مربی و مدرس قرآن، احداث و مدیریت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا و دیگر برنامه های فرهنگی متناسب با جامعه در مسیر توریج مبانی ناب اسلامی و مقابله با آسیبهای اجتماعی گام های موثری را برداشته است.

لازم به ذکر است،در پایان این جلسه هریک از معاونین استاندار،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،روسای ادارت تبلیغات اسلامی خرم اباد و بروجرد به نمایندگی از روسای ادارات تابعه، رئیس شورای هئیات مذهبی کشور و رئیس کانون مداحان لرستان مطالبی را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.