امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۲۸ تعداد بازدید: ۹۳۶
print

نشست نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با روسای ادارات تبلیغات اسلامی این استان

نشست نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با روسای ادارات تبلیغات اسلامی لرستان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در این نشست آیت‌الله نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهم‌ترین دغدغه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و فعالین این حوزه به‌ویژه تبلیغات اسلامی مواجهه با تهاجمات فرهنگی است که روزبه‌روز در قالب برنامه‌های متنوع و از طرق گوناگون با استفاده از روش‌های نویندر حال شکل‌گیری است.
وی افزود: توانمندی‌ها و فرصت‌های خوبی در نظام جمهوری اسلامی برای تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی وجود دارد که باید برای این کار از روش‌های معقول، نوین و کارهای سازماندهی‌شده با پشتوانه روحانیان بیش از پیش بهره برد.

وی اظهار داشت: این نیت است که عمل را معنا و مفهوم واقعی و جدیدی می‌بخشد و از کارهای عادی جدا می‌سازد انسان‌ها برای اینکه کاری را انجام دهند که مقبول درگاه الهی باشد و آثار آن در دنیا و آخرت خود را نشان دهد می‌بایست نیت نیک و خیر داشته باشند لذا باید مسئولین و فعالین حوزه فرهنگ و قرآن از اخلاص عمل کامل برخوردار باشند تا هم فعالیت‌های آن‌ها به نتیجه برسد و هم مقبول درگاه احدیت باشد.
در این نشست حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز به برسی جایگاه مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: جایگاه خبرگان رهبری دقیقاً به اهمیت جایگاه خود رهبری است و اگر این جایگاه استمرار پیدا کند همان‌طور که مورد تائید امام خمینی (ره) بود باعث خوشحالی دوستان نظام اسلامی خواهد شد و بقای این مجلس خبرگان باعث یاس و نومیدی دشمنان قسم‌خورده اسلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی، در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت.

در این نشست جهان‌بخش، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان تبلیغات اسلامی و موحد و غمخوار از کارشناسان بازرسی این اداره و علی جهانی، معاون اداری و مالی و حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز حضور داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.