امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۷/۲ تعداد بازدید: ۱۰۹
print

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان لرستان برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان لرستان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این جلسه حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:ستاد ساماندهی یک قرارگاه مناسبتی است که به‌دنبال تعریف جامعه از کار دینی مبارزه و مواجعه فعالانه با افراط‌گری مذهبی و ارتقاع معرفت دینی در جامعه هدف است.

حجت‌الاسلام مهدوی اظهارداشت:کارکرد و خروجی برنامه های هیئات مذهبی باید منجر به افزایش مثبت اندیشی و رضایتمندی در سطح جامعه شود که البته روشن شدن نقش تعظیم شعائر مذهبی در حفظ امنیت ملی موضوعی است که باید با بهره گیری از ظرفیت حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی در خصوص آن کارهای جدی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: کارهای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی محدود به محرم نیست بلکه در طول سال به‌دنبال توسعه متوازن مناسبت‌های مذهبی اعم از ولادت‌ها و شهادت‌ها و سایر تعظیم شعاعر دینی و مذهبی است.

وی افزود: لازم است همه دستگاه‌های عضو ستاد تعامل و همکاری بیشتری در زمینه اجرای مصوبات ستاد داشته باشند.

گفتنی است،در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات فعالیتهای فرهنگی و مناسبتی به‌ویژه ایام محرم الحرام مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.