امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ تعداد بازدید: ۵۵۹
print

تربیت دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی در دستور کار دبیرستانهای صدار قرار دارد

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تربیت دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی در دستور کار دبیرستانهای صدار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام علی دارابی،معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش تجلیل از مدیران، دبیران ودانش آموزان ساعی دبیرستان های صدرا لرستان گفت: تلاش می‌کنیم که نسل جوان ایرانی را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که اهل علم و حرکت مجاهدانه باشند.
وی افزود: شکل‌گیری دبیرستان‌های صدرا یکی‌از تجلی‌های ناب انقلاب اسلامی بود که در آن‌ها تربیت دانش‌آموزانقلابی دنبال شده و در این راستا موفق بوده است.
حجت‌الاسلام دارابی عنوان کرد: انتخاب درست و آگاهینه صدرا با کمک حضور دبیران نخبه صورت می‌گیرد ودانش‌آموزان نیز مسیر خود را در این زمینه انتخاب خواهند کرد.
معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این‌که باید پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم، بیان کرد: باید در مقابل توطئه دشمنان از نسل جوان مواظبت کرده و جلوی دام‌هایی که دشمن برای اغواگری جوانان ایجاد می‌کند بایستیم.
حجت‌الاسلام دارابی با بیان این‌که بخش عمده فارغ‌التحصیلان دبیرستان‌های صدرا به حوزه‌های علمیه می‌روند،تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی که باایمان روشن در مسیر تحقق معارف اسلامی گام بردارد در این دبیرستان‌ها پیوسته در دستور کار است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.