امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۹/۱۱ تعداد بازدید: ۸۵۹
print

جلسه هم اندیشی مدیران دبیرستانهای صدرا لرستان با مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان

جلسه هم اندیشی مدیران دبیرستانهای صدرا لرستان با مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این جلسه حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مدیران صدرا وظیفه خطیری در امر تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان نیروی انسانی نخستین پایه برای شکل گیری هر نظامی است و تربیت نیروی انسانی امین و علیم از وظایفی است که آموزش و پرورش بخشی از آن‌را برعهده گرفته است و مدیران مدارس صدرا به نحو اولی باید در این مسیر کوشا و از همه توان خود بهره ببرند.

وی با اشاره به تعامل سازنده آموزش و پرورش در قالب مدارس علوم اسلامی از این همراهی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است،در ادامه این دیدار اردشیر،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان گفت: آموزش و پرورش به کمک مدارس معارف اسلامی صدرا و سازمان تبلیغات آمده و به طور جدی این همکاری را ادامه خواهد داد؛ هدف اصلی آموزش و پروروش خدمت رسانی به مردم و آموزش دادن آنان است.

وی افزود: نقاط قوت و ضعف مدارس علوم و معارف اسلامی با تعامل بیشتر آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات شناسایی و رفع خواهند شد.

لازم به ذکر است،در پایان این دیدار بعداز ارائه گزارش عملکرد و بیان مسائل و مشکلات هریک از دبیرستانهای صدرای این استان با اهداء لوح تقدیر داز اردشیر،معاون آموزش آموزش و پرورش تقدیر شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.