امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۱۷ تعداد بازدید: ۱۱۸۷
print

شهدای قرآنی مصداق و الگوی سبک زندگی قرآنی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا جامعه را پویا نگه می دارد، گفت: شهدای قرآنی مصداق و الگوی سبک زندگی قرآنی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در اولین یادواره شهدای قرآنی لرستان با اشاره به اینکه شهدای قرآنی تلاوت کنندگان آیات الهی بودند و کسانی هستند که قرآن
به آنها اعطاء شده و حق آن را به جای آوردند، اظهار داشت: شهدای قرآنی مصداق بارز یک نیروی خدمت گذار تربیت شده در مکتب قرآن هستند.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا جامعه را پویا نگه می دارد، تصریح کرد: قرآن از جوانان ما چنین شخصیت
های مومن و الگویی می سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این یادواره معرفی و ترویج قرآن و الگوهای سبک زندگی قرآنی به جوانان است، افزود: باید سبک زندگی قرآنی را ترویج کنیم و مصادیق آن را به جامعه اسلامی معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه در اجرای این یادواره ۱۵ دستگاه اجرایی همکاری داشته اند، افزود: از همه شهرستان های لرستان شهید قرآنی داریم و ۴۰ شهید قرآنی زن و مرد در این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمبر یادواره شهدای قرآنی نیز به همت اداره کل پست لرستان تهیه شده ورونمایی می‌شود، تصریح کرد: همچنین مستندهای مختلفی از زندگینامه شهدای قرآنی لرستان تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه ۳۸ شهید قرآنی مرد و 2شهید قرآنی زن در لرستان وجود دارد، ادامه داد: ۱۳ نفر از این شهدا مربی قرآن، ۱۶ نفر قاری قرآن، 3نفر مربی و قاری قرآن، ۷ نفر معلم قرآن و یک نفر مفسر قرآن بوده اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.