امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۹/۳۰ تعداد بازدید: ۸۹۶
print

کار گروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی در لرستان برگزار شد

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان کار گروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این کارگاه صحت قول،مدیر کل امور فرهنگی،رسانه و فناوریهای نو سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سواد رسانه ای به‌عنوان ابزاری برای حمایت شهروندان در برابر آثار منفی رسانه های جمعی است؛ که چارچوبی را جهت دسترسی، تحلیل، ارزیابی و خلق پیام ها به اشکال مختلف از چاپ گرفته تا اینترنت، فراهم می نماید.

وی افزود: فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مدت زمان کوتاهی که از پیدایش آن می گذرد توانسته است تغییرات فراوانی را در شیوه زندگی مردم به وجود آورد.

وی اظهار داشت باید راهکارهای مناسب و مطلوبی را برای تولید محتوای دینی با اقدامات تخصصی و عملی در استان قزوین صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های تمام افراد متولی برای تولید محتوای ناب دینی باید به کار گرفته شود بیان کرد: تمامی فعالان این عرصه باید با جمع‌آوری، گردآوری و ارسال آثار تولیدات دینی به سازمان‌های وابسته و غیر وابسته به سازمان آشنا باشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.