امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۹/۱۸ تعداد بازدید: ۳۸۵
print

کارمندان دولت باید منشور اخلاقی امام علی (ع) را سر لوحه کار خود قرار دهند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با حضور در جمع مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبیین نقش و جایگاه کارمندان و برشمردن ویژه گیهای کامند موفق گفت: اسلام، به‌عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین ادیان الهی، به کار و تلاش و کوشش یک نگاه عمیق و بسیار جدی و راهگشا دارد تا جائی که ازنگاه اسلام تنبلی و بی کاری و بی حوصله گی در تلاش و تکاپوی برای زندگی بسیار موردنکوهش واقع شده است.

وی افزود: توکل به خدا و خدا ترس بودن،منظم و قت شناس بودن،با عشق و انگیزه کارکردن،خلاق و نوآور بودن، انتقاد  پذیر بودن و احترام به ارباب رجوع و همکاران را می توان از ویزه گیهای یک کارمند نمونه و موفق دانست که امیدواریم همه ما خود رابه اصول و مبانی اخلاقی و اسلامی و رعایت قوانین و مقرارت ملزم نماییم.

 وی در دادامه سخنان خود با تأکید بر رعایت منشور اخلاقی امام علی (ع) اظهارداشت: در منشور اخلاقی و سیاسی حضرت علی (ع) مهربانی و مدارا با مردم در راس توصیه های آن حضرت به حاکمان قرار گرفته است و این حکمت آموزنده حضرت این مهم را گوشزدمی نماید:راس سیاست، به کارگیری مدارا است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.