امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۶/۱۳ تعداد بازدید: ۴۹۲
print

شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور 400پیرغلام در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان مطالبی در این خصوص، گفت: این اجلاس از سیزدهم تا شانزدهم شهریور ماه سال جاری به‌مدت سه روز در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی به تجلیل از پیرغلامان برجسته کشوری و بین المللی در این اجلاس اشاره کرد و افزود: علاوه بر پیرغلامان کشوری و استانی، پیرغلامانی از خارج از کشور نیز حضور پیدا می‌کنند که در مجموع ۴۰۰ پیرغلام از داخل و خارج از کشور در این اجلاس شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام غلامی در پایان هدف از برگزاری این اجلاس را معرفی هرچه بیشتر فلسفه قیام عاشورای حسینی دانست و تصریح کرد: شناخت و معرفی پیرغلامان، ترویج فرهنگ عاشورا، معرفی ظرفیت‌ و توانایی‌های دینی هر استان از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.