امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۵۳۴
print

شعار سال سرلوحه برنامه های اقتصادی فرهنگی یکسال کشوراست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد،گفت: شعار سال سرلوحه برنامه های اقتصادی فرهنگی یکسال کشوراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم اباد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو،با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، گفت:سنت حسنه و قابل تحسین نامگذاری سال ها در کشورکه به طور رسمی توسط رهبر فرزانه انقلاب صورت می گیرد. سرلوحه برنامه های اقتصادی فرهنگی یکسال کشورمی باشد.

وی افزود: نامگذاری هایی که به‌عنوان شعار سال، به زعم عده ای امری زینتی به نظر می آمد، لیکن گذر زمان و طرح نیازسنجی با موضوعات اساسی کشور نشان داد. که اینگونه نبوده و رهبر حکیم انقلاب فراتر از نام گذاردن و متبرک کردن سال به شعاری خاص اهدافی بس والاتر، با دورنمایی راهبردی، جهت دهی به مسیر رشد و تعالی کشور را در ذهن داشته اند.

وی عناوینی مثل سال رسول‌اعظم (ص) سال امام‌علی (ع) و سال امام‌خمینی (ره) از جمله مواردی هستند که برای تعظیم و تکریم موضوع نامگذاری شده‌اند و مواردی مانند سال مبارزه با اسراف، سال صرفه‌جویی، سال پاسخگویی سه قوه، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سال جهاد اقتصادی و.. . در حقیقت با هدف توجه بیشتر و پر کردن خلأیی که از سوی مقام معظم رهبری احساس شده برای سال‌های مختلف انتخاب شده‌اند.

وی اظهار داشت:از این رو سالها ازنامگذاری سال  به اسامی متنوع از سوی مقام معظم رهبری می گذرد و این امر بیانگر این موضوع است که معظم له در طی سال های اخیر؛ همواره یک راهبرد کلان را به‌عنوان شعار سال مطرح نموده و بر اساس آن نیز مبنای حرکت نظام، دولت و مردم را اعلام می‌نمایند.

  وی تصریح کرد:از این رو می توان گفت: که نام گذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب، معلول شرایط زمانی و موقعیت منطقه ای و جهانی است و بر اساس نیاز سنجی علمی و ضرورت های جامعه شناختی صورت می گیرد

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.