امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۵ تعداد بازدید: ۳۹۴
print

فاز اول کارخانه فولاد ازنا سال ۹۷ افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از افتتاح فاز اول کارخانه فولاد ازنا تا ۱۸ ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تجهیزات کارخانه فولاد ازنا خریداری و در حال حمل به سمت منطقه است، اظهار داشت: در حل حاضر روزانه ۲۰۰ نفر در این کارخانه فعالیت داشته و در حوزه نصب تجهیزات و کارهای عمرانی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات این کارخانه در رابطه با دوران مشارکت آن نیز در حال حل شدن است، تصریح کرد: فاز اول این کارخانه طی ۱۸ ماه آینده بهره برداری می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان  با اشاره به اینکه فاز دوم کارخانه فولاد ازنا ۲۴ تا ۳۰ ماه آینده بهره برداری می شود، افزود: این کارخانه ۱.۵ میلیون تن ظرفیت تولید دارد.

صفی خانی با بیان اینکه تسهیلات ریالی ۱۵۰ میلیاردی نیز از طریق ایجاد یک کنسرسیوم بین بانک تجارت و صنعت و معدن برای این کارخانه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار را سرمایه گذار می آورد و مابقی آن نیز بین دو بانک تجارت و صنعت و معدن تقسیم می شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.