امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۸/۱۷ تعداد بازدید: ۴۷۴
print

همایش معنوی اربعین تجلی برائت از پایه‌گذاران ظلم و استبداد است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: همایش عظیم اربعین تجلی عملی برائت از پایه گذاران ظلم و استبداد و فتنه‌های ننگین و انحراف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت درگفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی گفت: اربعین به تعبیر مقام معظم رهبری شروع جاذبه مغناطیسی حسینی است که زندگی سعادتمند را برای مومنان به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به روایات اهل بیت در رابطه با اهمیت اربعین حسینی (ع)، گفت: زیارت امام حسین (ع) عمر انسان را طولانی، برکت در زندگی وخوشبختی نصیب او می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت زیارت اربعین را رزمایش عظیمی دانست که سازندگی فردی، عبادت اجتماعی و سیاسی نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه همایش عظیم اربعین تجلی عملی برائت از پایه گذاران ظلم و استبداد و فتنه‌های ننگین و انحراف دانست و بیان کرد:زائران ایرانی با رعایت حدود و قوانین کشور عراق بهانه دست منحرفان ندهند. حجت‌الاسلام گراوند با بیان اینکه توجه به توصیه‌های امنیتی و اجتماعی از دیگر مسائل ضروری است که زائران باید پیوسته به آن توجه کنند، افزود: زیارت اربعین عظمت مکتب اهل بیت (ع) را به تصویر می‌کشد و ما باید همواره مراقب دسیسه‌های دشمن در این زمینه باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.