امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۸/۷ تعداد بازدید: ۴۱۵
print

کارگاه آموزشی بصیرت دینی خانواده وتربیت فرزندان ویژه همسران پرسنل نیروی انتظامی ازنا

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام محمد حجازی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ازنا در این کارگاه آموزشی در سخنانی با تاکید بر رشد اخلاقی در جامعه گفت: در کنار رشد علمی و صنعتی باید رشد اخلاقی داشته باشیم و هرگز نباید بانوان جامعه اسلامی در مسیری حرکت کنند که به بهانه فعالیت اجتماعی مسئولیت مادری را رها کنند.

وی ضمن تبیین بحث حجاب در جامعه آن را تنها مختص زنان ندانست و افزود: رعایت عفاف و حجاب مختص زنان نیست و کم نیستند آقایانی که در جامعه حضور دارند و آرایش ظاهری آنها با احکام فقهی اسلامی تعارض دارد.

حجت‌الاسلام  حجازی در ادامه اظهار داشت: از مهمترین ثمرات پوشش اسلامی، برخورداری از منزلت اجتماعی است و مصونیت افراد در مقابل آسیبهای اجتماعی علی الخصوص بانوان و دختران در رعایت حدود و حریم در ارتباطات اجتماعی با نامحرم است.

وی خاطر نشان کرد: غرب تا قرن ۱۹ زن را وارد اجتماع نکرده بود اما وقتی که رشد کارخانه ها شروع شد زن به‌عنوان نیروی ارزان کار وارد جامعه شد و به دنبال آن از زن به‌عنوان یک کالا و شیئ استفاده کردند و زن هویت واقعی و انسانی خودش را از دست داد.

رئیس عقیدیتی سیاسی نیروی انتظامی ازنا مصادیق بزرگ تهاجم فرهنگی را نوع پوشش و حرکت به سوی تجملات در سبک زندگی دانست و افزود: عوامل بد حجابی را در جامعه باید در ضعف تربیت دینی، کمبود شخصیت برای جلب توجه، نیاز جنسی و لجاجت سیاسی و اعتقادی و...
جستجو کرد و با استفاده از راهکارهای اصولی و منطقی در رفع آن تلاش کرد.

وی اظهار داشت:در برابر تهاجم  فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی باید متوسل به قرآن واهل بیت(ع) شد.

گفتنی است، در پایان به نفرات برتر وفعالان قرآنی هدایایی اهداء گردید.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.