امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۶/۱۵ تعداد بازدید: ۳۰۷
print

تشریح برنامه های دهه کرامت کانون مداحان شهرستان ازنا

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،، عبدالله توکلی،رئیس کانون مداحان شهرستان ازنا ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت در این شهرستان،گفت: دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود که جشن میلاد حضرت معصومه (س) در اولین روز از دهه کرامت در بیش از ۱۰۰ مسجد  وهیئت مذهبی در ازنا از جمله برنامه های اجرایی دهه کرامت این کانون است.
وی اظهار داشت: این برنامه همزمان با میلاد پرخیر و برکت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در بیش از ۱۰۰ مسجد وهیئت مذهبی شهرستان ازنا با حضور مداحان اهل بیت(ع) ومسئولین هیئات مذهبی عضو کانون برگزار می‌شود که با برنامه هایی نظیر مولودخوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اجرای مسابقات فرهنگی، اهداء جوائز به پسران هم نام امام هشتم (ع) همراه است.
وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه های می توان به پخش سرود امام رضا (ع)، نواختن زنگ رضوی و عرض ارادت نوجوانان و جوانان به ساحت مقدس امام هشتم (ع) نام برد و تصریح کرد: برپایی مراسم بزرگداشت سالروز احمد بن موسی (ع) همزمان با ششم ذی القعده از دیگر برنامه های این ایام است.
رئیس کانون مداحان با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)  بیش از ۱۰۰ مسجد وهیئت مذهبی شهرستان ازنا همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مراسم با برنامه هایی نظیر سخنرانی و بیان مناقب و کرامات فرزند امام هفتم (ع) حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع)، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اجرای مسابقات فرهنگی  شعرخوانی و جلسات ختم قرآن و ختم صلوات همراه است.
 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.