امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۴۰۰/۴/۲ تعداد بازدید: ۴۸۲
print

حجت‌الاسلام قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در خصوص انتخابات۱۴۰۰ در محل آبشار عاطفه ها در شهرستان ازنا مطالبی رابیان نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در ساختمان آبشار عاطفه شهرستان ازنا در خصوص اخلاق انتخاباتی کاندیداها گفت: اصل انتخابات و آنچه در اطراف آن می‌گذرد جهت اعتلای اسلام و پیاده نمودن احکام الهی در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم این کشور است لذا نامزدها بایستی دارای اخلاق انتخاباتی با موضوع اخلاق الهی باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به انتخاب فرد اصلح از جانب مردم با شرکت در انتخابات افزود: اخلاق انتخاباتی چه از جانب مردم و چه از جانب نامزدها بدون اعمال سلیقه شخصی، جناحی و حزبی بایستی رعایت گردد تا اصلح انتخاب شود زیرا هادی و دلسوز و حامی طرفین ذات اقدس خداوند متعال است که به امور روحی، قلبی و آنچه به دنیای او چه به ضرر و نفع بندگانش است علم دارد پس در اخلاق انتخاباتی محوریت با چنین خدایی است که به همه امور آگاه و خبیر است.
حجت‌الاسلام قدرتی گفت: متأسفانه در دنیای امروز، اخلاق انتخاباتی با موضوع انسان و علایق شخصی و حزبی روبه‌رو است نه با موضوع خدا و آنچنان با مسئولیت اخروی عجین است که قصور و جهالت در این امر از جانب مردم و نامزدهای انتخاباتی آنها را از صراط مستقیم منحرف و دچار عقوبت آخرتی می‌نماید. پس بر آگاهین متعهد و دلسوزان لازم است با بصیرت افزایی برای مردم و نامزدها راهی را فراهم سازند تا با بینش درست و آگاه پای بر عرصه انتخاب و انتخابات سالم بگذارند و در راستای تحصیل اخلاق انتخاباتی کوشا باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان درباره وظیفه مردم گفت: مهمترین وظیفه هر فرد واجد شرایط رأی دادن و مشارکت در انتخابات است و این به لحاظ مسئولیتی،وظیفه‌ای است که در برابر خدا دارند؛ همچنین تحقیق و مشورت با صاحبان عقل و اندیشه برای انتخاب فردی اصلح، لازم است. علاوه بر وظایف فردی، مسئولیت اجتماعی دیگری هم بر عهده مردم است و آن تشویق دیگران به شرکت در انتخابات و معرفی فرد اصلح است که حضرت علی (علیه السلام) می‌فرمایند: هرکس با صاحبان عقل و اندیشه مشورت کند به راه راست هدایت می‌شود و امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) نیز فرموده‌اند احدی شرعا نمی‌تواند به کسی کورکورانه و بدون تحقیق رأی بدهد

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.