امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۵/۲ تعداد بازدید: ۵۳۷
print

فعالیت ۱۳ روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای شهرستان ازنا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از فعالیت ۱۳ روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا در گفتگو با رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی ازنا از فعالیت ۱۳ روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای شهرستان ازنا خبر داد.

وی تصریح کرد: روحانی و امام جماعت هر مسجدی لازم است که خودش مدیریت فرهنگی مساجد و روستاها را بر عهده بگیرد و از سایرین به‌عنوان کمک و پشتیبانی در پیشبرد مسائل فرهنگی و جذب جوانان بهره ببرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به فعالیت های قرآنی روحانیون مستقر و طرح هجرت تصریح کرد: توجه به مفاهیم قرآن کریم بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های جامعه را کاهش می دهدو جوانان باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و نگذارند که دشمنان آنها را با انواع دسیسه ها به بیراهه بکشانند.

حجت‌الاسلام بیاتیان از فعالیت های فرهنگی وتبلیغی روحانیون مستقر و طرح هجرت در ایام ملی ومذهبی اظهار رضایت مندی کرد و از همه آنها تقدیر به عمل آورد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.