امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۸ تعداد بازدید: ۵۶۱
print

برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در الیگودرز

اولین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی شهرستان الیگودرز روز گذشته در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان الیگودرز برگزار شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در این جلسه حجت­الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و بر اجرای مدون و منظم برنامه­های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در سه ماهه اول سال جاری در نقاط مختلف شهرستان تأکید کرد.

در ادامه ملک­محمودی، معاون فرماندار شهرستان الیگودرز با بیان مطالبی، ضمن تقدیر از فعالیت­های فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان، خواستار تعامل و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه­های فرهنگی در منطقه شد.

گفتنی است در پایان این جلسه که روز گذشته با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، تعدادی از مبلغین و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان الیگودرز در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، حاضرین در خصوص چگونگی اجرای برنامه­های فصل نیایش و عبادت در نقاط مختلف شهرستان الیگودرز به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان نیز در این خصوص تصمیماتی اتخاذ کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.