امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۹ تعداد بازدید: ۲۵۳
print

ثبت­ نام ۲۰۰نفر از مبلغین شهرستان الیگودرز در سامانه سجام

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از ثبت­نام ۲۰۰نفر از مبلغین و مبلغات این شهرستان در سامانه جامع اعزام مبلغ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت­الاسلام مصطفی عبدالهی، کارشناس امور فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر، گفت: سامانه جامع اعزام مبلغ با عنوان سجام با هدف ساماندهی و تسهیل در اعزام و استقرار مبلغین در سال ۹۳ راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری و هماهنگی لازم توسط اداره تبلیغات اسلامی تا کنون تعداد ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه از شهرستان الیگودرز در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که شامل مبلغین حوزوی و سنتی می­شوند.

حجت­الاسلام عبدالهی در پایان افزود: تمام خدمات تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های اعزام و استقرار از جمله صدور گواهی سابقه تبلیغ از طریق این سامانه انجام می‌گیرد و مبلغین و مبلغات برای استفاده از مزایای این سامانه لزوما باید در آن ثبت‌نام کرده و کد دائم تبلیغی دریافت کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.