امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۲۲ تعداد بازدید: ۲۸۹
print

جلسه هماهنگی حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در الیگودرز برگزار شد

جلسه هماهنگی حفظ حرمت ماه رمضان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز در اتاق جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان، ماه بزرگی است و خداوند متعال دو ماه رجب و ماه شعبان را قرار داده است تا قلب جامعه و مردم برای ورود به ماه ضیافت­الله الهی آماده شود.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان، افزود: ماه رمضان نزد خدا از بهترین ماه­ها، روزهایش بهترین روزها، شب­هایش بهترین شب­ها و ساعاتش بهترین ساعات است و ماهی است که خداوند ما را به مهمانی خویش دعوت کرده است و بر همه ما لازم است که به بهترین شکل حرمت این ماه مبارک را حفظ کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه که روز سه­شنبه هفته جاری با حضور رئیس نظارت بر اماکن عمومی، رئیس اتاق اصناف و جمعی از کسبه مربوط به بخش طباخی، ساندویچی­ها و رستوران­های شهرستان الیگودرز در محل اتاق جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در خصوص حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تصمیماتی اتخاذ گردید.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.