امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱ تعداد بازدید: ۳۲۱
print

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز ضمن دعوت از عموم مردم این شهرستان جهت حضور پرشور در انتخابات، گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی و ملی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره، گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه مردم سالاری دینی است چراکه رأی مردم پشتوانه نظام و کشور است و اگر این پشتیبانی وجود داشته باشد،کشور از حیث سیاسی و در عرصه بین الملل تقویت می‌شود و تغییرات مثبت با حضور مردم پای صندوق های رأی رقم می خورد.

وی افزود: توجه به اخلاق انتخاباتی کاندیدها و شیوه های عقلانی تبلیغ، میزان اهمیت کاندیدها به ارزش های اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف ملت را باید برای انتخاب کاندیدای اصلح مورد توجه قرار داد.

حجت‌الاسلام بیاتیان در پایان خاطر نشان کرد: کاندیدای اصلح باید مومن، انقلابی، خدمتگزار، متوکل، استکبار ستیز، مقاوم، ایثارگر، ساده زیست، امانتدار، پاکدامن، صادق، کارآمد، جهادی، هوشمند، با تدبیر و بابرنامه، عدالت محور و ملتزم به قانون اساسی کشور باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.