امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۷ تعداد بازدید: ۳۵۶
print

وجود ۲۷ خانه عالم در روستاهای شهرستان الیگودرز

کارشناس امور عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از وجود ۲۷ خانه عالم در روستاهای این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، احمدرضا نعمت ­الهی، کارشناس امور عمومی و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه خانه‌های عالم بسترساز حضور روحانیان و مبلغان در مناطق محروم به شمار می‌روند توجه بیشتر به آن را امری لازم و ضروری دانست و گفت: ساخت خانه‌های عالم تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ایجاد کرده است و توسعه آن در مناطق مختلف روستایی و ماندگاری روحانیون سبب غنای چهره دینی و تربیت اسلامی در روستاها شده است.

وی در ادامه به اقدامات روحانیونی که در خانه‌های عالم مستقر شده ­اند اشاره کرد و افزود‌: آنان علاوه بر اقامه نماز جماعت و تبیین احکام دینی و بیان مسائل شرعی، برنامه­ های دیگری را از قبیل؛ برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن، معارف اسلامی، اخلاق، نهج­البلاغه و مسابقات مختلف فرهنگی برای سنین مختلف را اجرا می‌کنند.

نعمت الهی در پایان با بیان اینکه در شهرستان الیگودرز تعداد ۲۷ خانه عالم وجود دارد ابراز امیدواری کرد با حمایت­ های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و در صورت تامین اعتبار و همیاری مردم تعداد خانه­ های عالم این شهرستان در سال جاری افزایش یابد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.