امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۸ تعداد بازدید: ۷۳۸
print

اجرای ۶ گروه تعزیه خوانی به مناسبت دهه اول محرم در شهرستان بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری مراسم تعزیه خوانی به مناسبت دهه اول محرم با حضور تعزیه خوانان کشوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری مراسم تعزیه خوانی به مناسبت دهه اول محرم با حضور تعزیه خوانان کشوری در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: مراسم تعزیه خوانی ویژه دهه اول محرم با حضور حداکثری مردم در ساعاتی از روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار شد و مردم ولایت مدار و متدین شهرستان بروجرد و روستاهای تابعه در این مراسم تعزیه‌خوانی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام جعفرپور هدف از برگزاری این نمایش آیینی را ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی و زنده نگه داشتن آیین و سنت تعزیه دانست و افزود: تعزیه‌ای موفق خواهد بود که بتواند با نگهداری اصالت و روح تعزیه، نوگرایی را در آن بوجود آورد.

این مراسم آیینی به همت اداره تبلیغات اسلامی و با حمایت مالی خیرین و با همکاری شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان برگزار شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.