امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۳/۲۹ تعداد بازدید: ۵۴۴
print

اجرای ۷۵۰۰ نفر روز تبلیغ ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹ در شهرستان بروجرد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از اجرای 7500 نفر روز تبلیغ ویژه ماه مبارک رمضان 1439 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان ۲۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی برای تبلیغ امور دینی به هیئات، مساجد و کانون های فرهنگی شهرستان بروجرد در روستا و شهر اعزام شدند.

وی اظهار داشت: برنامه هایی از قبیل بیان مسائل و احکام شرعی و مسائل اعتقادی از جمله برنامه های دینی تبلیغی در این ماه بود همچنین بیان مباحث اعتقادی، تفسیر نهج البلاغه و آیات و روایت از دیگر برنامه های اجرایی از سوی مبلغین بوده است.

وی با یان اینکه در این ماه مبلغان به بیان مسائل و مشکلات و آسیب های اجتماعی پرداختند، اظهار داشت: بیشتر شرکت کنندگان در جلسات و سخنرانی ها نوجوانان و جوانان بودند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک دستگاه برنامه‌محور بر طبق اهداف تعیین شده برنامه‌ریزی و حرکت می‌کند، ادامه داد: با توجه به جایگاه کشور ایران اسلامی به‌عنوان فرمانده جبهه حق در مقابل جبهه باطل باید توانمندی های کشور را در جهات مختلف در نظر گرفت و با اولویت بندی صحیح همگام در راستای اهداف عالیه نظام حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام جعفرپور با بیان اینکه باید ترویج شعائر دینی در زندگی فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و زمینه های مناسب برای آن مهیا شود، اظهار داشت: باید به تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نگاه استرات‍ژیکی و اساسی داشته باشیم چراکه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی انسان ها را از خرافه ها و بیراهه ها نجات می دهد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.