امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۸/۲۴ تعداد بازدید: ۲۲۶
print

بهره‌مندی بیش از 4000 نفر از آموزش‌های موسسات و مراکز قرآنی شهرستان بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از بهره مندی بیش از 4000 نفر از برنامه ها و دوره‌های آموزشی موسسات و مراکز قرآنی این شهرستان شهرستان در هفت ماهه اخیر سال 96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت‌وگویی با مسئول روابط عمومی این اداره اظهار کرد: بالغ بر 4000 نفر از برنامه‌ها و فعالیت های قرآنی خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، موسسات و مراکز قرآنی شهرستان بروجرد در طول 7 ماهه اخیر سال جاری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: برنامه‎های مذکور شامل برگزاری کلاس‎‌های آموزش تجوید، مفاهیم، قرائت، تفسیر، روخوانی و روانخوانی،و حفظ قرآن، کارگاه‌های سبک زندگی و برگزاری آزمون‌‎های قرآنی برای سنین مختلف از کودک تا بزرگسال بوده است.

حجت‌الاسلام جعفرپور در پایان با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع قرآنی توسط موسسات و خانه های قرآن در طول سال، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه های ثابت، فعالیت های قرآنی در قالب طرح هایی به مناسبت های مختلف همچون ماه محرم و صفر، ایام اعتکاف، هفته وحدت، دهه فجر، ماه رمضان و... نیز پیگیری می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.