امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۷/۱۵ تعداد بازدید: ۱۷۱
print

ترویج فرهنگ مکتب عاشورا باحضور 330 مبلغ و مبلغه در بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 330 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان از روز نخست ماه محرم در مساجد و حسینیه‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت و گو با رابط خبری تبلیغات اسلامی بروجرد فلسفه اصلی قیام اباعبدالله(ع) را احیای ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر دو رکن اساسی عاشورای حسینی است.

حجت‌الاسلام جعفرپور تاکید کرد: باید افزایش بصیرت، معرفت و عبرت‌آموزی از واقعه عظیم عاشورا را هدف خود قرار دهیم تا موجب رشد و بالندگی فرهنگ عاشورایی جوانان و نوجوانان شویم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بر تحلیل درست واقعه عاشورا توسط مرثیه‌سرایان و روضه‌‌ خوانان تاکید کرد و افزود: شناخت همه زوایای این رویداد بزرگ، الگویی برای حرکت در مقابل اهداف دشمنان است.
وی با تاکید بر انجام امر به معروف و نهی از منکر در راستای تأمین سلامت جامعه و نزول برکات الهی، گفت: ترویج فرهنگ مکتب عاشورا در تمام امور فردی و اجتماعی؛ انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند، پس توجه به این مهم یک ضرورت است.
جعفرپور تصریح کرد: امروز گفتمان امام و انقلاب اسلامی به برکت بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا در جهان گسترش یافته است پس باید برای حاکمیت دین اسلام در گستره جهان، عاشورایی عمل کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در خصوص برنامه‌های این نهاد در روزهای محرم، ابراز کرد: 330 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان از روز نخست ماه محرم در مساجد و حسینیه‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند و به فعالیت تبلیغی و فرهنگی مشغول اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.