امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ تعداد بازدید: ۵۳۴
print

حجت‌الاسلام مهدوی در حکومت دینی بن‌بستی وجود ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد این محاسبه را جا بیندازد که نظام به بن‌بست رسیده است، گفت: بن‌بستی در حکومت دینی وجود ندارد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در همایش «طلایه داران فاطمی» شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه نظام اسلامی ما امروز به دوران ثبات خود رسیده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که دشمن سعی دارد نظام محاسباتی ما را تغییر دهد؛ حال این موضوع مورد اهمیت است که در پله اول باید بدانیم این نظام محاسباتی چیست.

وی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب هستیم و باید به گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم، تصریح کرد: دشمن می خواهد آحاد مردم را به سمت نظام محاسباتی خود که همان ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است بکشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه ما معتقدیم اسلام عزیز درهم کوبنده قدرت های مستکبر است و در امتداد آن منتظر انقلاب جهانی امام عصر هستیم، افزود: این انقلاب اسلامی را مقدمه آن انقلاب بزرگ می دانیم و معتقدیم که قدرت های استکباری در حال نابودی هستند، لذا سر و صدا و جنجال آن ها نباید روی ما تاثیری بگذارد.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه دین اسلام نسخه شفابخش کشور است، گفت: کوتاه آمدن مقابل مستکبران زمینه را برای براندازی نظام آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه سیاه نمایی توطئه داشمن است و در این راستا باید بصیرت و آگاهی داشته باشیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال استحاله نظام است و در این شرایط حفظ روحیه انقلابی و احساس مسئولیت وظیفه همگانی، خصوصا مبلغین شبکه تبلیغ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد این محاسبه را جا بیندازد که نظام به بن بست رسیده است، افزود: ما بن بست نداریم، آموزه های قرآنی ما می‌گوید بن بستی در حکومت دینی وجود ندارد، چون هرجا احساس کنیم به مشکل برخورده ایم خداوند هدایتگر است و کمک می‌کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.