امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۱/۷ تعداد بازدید: ۶۱۱
print

حضور بیش از ۱۰۰ فعال فرهنگی و مذهبی در شهرستان بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از حضور بیش از 100 فعال فرهنگی و مذهبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، نشست تخصصی « آشنایی و مقابله با خرافات و موهومات در ساحت دین» با حضور روحانیون،فعالان فرهنگی و مذهبی و اساتید دانشگاهی شهرستانهای دورود،ازنا و الیگودرز و با سخنرانی حجت‌الاسلام نیکزاد تهرانی دوشنبه ۲ بهمن ماه ۹۶ در سالن اجتماعات شاهد این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حضار، مدعوین،و میهمانان، این گونه نشست ها را یک ضرورت دانست و بیان داشت: با گسترش شیوه های تبلیغی در جهان امروز و تلاش دشمن برای گسترش نحله های انحرافی بین نسل جوان و نوجوان، ارتقاء سطح آگاهی جامعه وظیفه همگانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه در مدیریت بحران، پیشگیری آسان تر از بازسازی است، افزود: برای خنثی سازی حربه های دشمنان در موضوع اعتقادی، باید به‌عنوان یک بحران به پیشگیری بپردازیم نه دچار خسارت سنگین تر نشویم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام نیکزاد تهرانی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به مسئله نفوذ دشمن، خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم این نحله های انحرافی در افکار جوانان و نوجوانان این کشور رسوخ کند.

این مسئول فرهنگی، وظیفه روحانیون و دستگاه های دولتی را برای مبارزه با تلاش دشمن، جهادی برشمرد و تصریح کرد: روحانیون و مبلغان به‌عنوان مروجان دین اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله) و دستگاه های دولتی به‌عنوان زیر مجموعه حاکمیتی، باید با افزایش آگاهی و برنامه ریزی مدون در مقابل مدعیان دروغین مبارزه کرده و با شناساندن اهداف دروغین فرقه های ضاله، جوانان را از فکر غلط و فتنه های آنان دور نگه دارد.

حجت‌الاسلام نیک زاد در پایان با تشریح اهداف این نشست تخصصی یادآور شد: هدف از این نشست ارتقا توانمندی نخبگان و اقشار تاثیرگذار در خصوص مقابله با نحله های انحرافی و آشنایی آنها با مبانی عرفان ناب اسلامی و جلوگیری از نفوذ اندیشه های انحرافی در میان مردم و به خصوص جوانان است که در این نشست تخصصی با بحث و مطرح کردن سوالات حضار و میهمانان و آشنایی با خرافات و موهومات دین پایان یافت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.