امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۶/۲۵ تعداد بازدید: ۲۰۹
print

حضور فعال مبلغین قرآنی شهرستان بروجرد درفضای مجازی

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بر حضور فعالانه مبلغین آموزهای قرآنی در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با توجه به گسترش فضای مجازی و دسترسی اکثریت جامعه به این دنیای شلوغ و اثر گذارحضور فعال مبلغین قرآنی را از ضروریات تبلیغ قرآن در دنیای امروز دانست.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه افزود: دشمن امروز از مأیوس کردن مردم ایران اسلامی از نظام و رهبری ناامید شده است به همین منظور با بهرگیری از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تلاش می‌کند تا آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را از ارزش های دینی و معنوی در سطح کشور دور کرده و یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد.
ایشان خاطر نشان کرد:ارتباط گیری دستگاه های فرهنگی به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی با ایجادوب سایت و کانال های تلگرامی وغیره برای حضور فعال مبلغین در عرصه فضای مجازی و رسانه ها لازم و ضرویست.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در پایان گفت:در همین راستا در شهرستان بروجرد هم اکنون ۸ کانال تلگرامی در حال فعالیت و اطلاع‌رسانی قرآنی است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.