امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۴/۲۲ تعداد بازدید: ۲۷۶
print

حمایت از ۱۰۰۰خانواده نیازمند بروجردی در ایام کرونا توسط روحانیون مستقر این شهرستان

حجت‌الاسلام جعفرپور از توزیع مبلغ 1952000000ریال کمک نقدی در ایام کرونا جهت حمایت از خانواده های بی سرپرست و محروم بروجردی توسط روحانیون مستقر و تشکل های دینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر گفت: در جهت استمرار منویّات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و دستگیری از نیازمندان و خانواده های کم درآمد طرح کمک های مومنانه و مواسات و همدلی با جدیت در این شهرستان دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: طی چند ماه اخیر و به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم جامعه به‌ویژه نیازمندان با مشکلات اقتصادی و مالی بسیاری مواجه شدند که مبلغان دینی، هیئات مذهبی و خیرین در اقصی نقاط شهرستان با عزمی جدی به یاری مردم آمدند.

حجت‌الاسلام جعفرپور در ادامه تصریح کرد: طی هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با روحانیون مستقر، امامان محله، فعالان تشکل های دینی و مذهبی قریب به ۱۰۰۰کارت هدیه به ارزش کلی ۱۹۵۲۰۰۰۰۰۰ریال، میان محرومان، خانواده های کم درآمد و بی سرپرست، با تکریم و احترام توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در پایان اضافه کرد: گفتنی است از ابتدای سال جاری با همت خیرین و تشکّل‌های دینی در اغلب هیئات مذهبی فعال و مساجد شهری و روستایی بصورت چند نوبت نسبت به انجام کمک های نقدی در مناطق محروم در قالب اهدای کارت هدیه اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.