امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۲۳ تعداد بازدید: ۲۹۲
print

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با امام جمعه شهرستان بروجرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به اتفاق معاون فرهنگی اداره کل،و رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد به دیدار امام جمعه محترم شهرستان بروجرد رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان،ضمن تقدیر از همراهی و حمایت های امام جمعه شهرستان بروجرد از برنامه های فرهنگی مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: همکاری نهادهای انقلابی و کار جمعی در اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی، تأثیر آن را به مراتب بیشتر می‌کند و ثمره آن، بهرمندی بیشتر جامعه از معارف اهل بیت(ع) است.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام مهدوی، طی سخنانی خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی جزء موارد مهم است و نیازمند توجه ویژه است و این امر همکاری و هماهنگی ادارات و دستگاه های دیگر را می طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: برای حصول نتایج مطلوب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بایستی به شناخت نیازهای فطری و روانی اقشار مختلف جامعه توجه شود.

در ادامه آیت اله ترابی،امام جمعه محترم شهرستان بروجرد ضمن تشکر از فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی بروجرد و حمایت های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: ظرفیت های فرهنگی بسیار خوبی در شهرستان بروجرد وجود دارد که باید در برنامه های شهرستان، به آنها توجه ویژه شود.

آیت اله ترابی افزود: رهبر معظم انقلاب(مدظله) دغدغه و نگرانی جدی خویش در مورد آسیب های اجتماعی را اعلام فرموده اند و خوشبختانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بخشی از این ماموریت را با افتخار به دوش گرفته و با نگاه تکلیفی و رویکرد جهادی را به انجام خواهد رساند.

درپایان آیت اله ترابی امام جمعه محترم شهرستان بروجرد از مجموعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و حمایت های بی شائبه ای مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تقدیر و تشکر کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.