امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۶/۷ تعداد بازدید: ۱۹۸
print

سازمان تبلیغات اسلامی در کشور منشأ خدمات فرهنگی و مذهبی فراوانی بوده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در کشور منشأ خدمات فرهنگی و مذهبی فراوانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،علاءالدین بروجردی،رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد تصریح کرد:سازمان تبلیغات اسلامی از اول انقلاب تا کنون در کشور منشأ خدمات فرهنگی و مذهبی فراوانی بوده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش خدمات روحانیون در فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی جامعه، اذعان کرد: تقویت جایگاه روحانیون، تعامل و همکاری با این جهادگران مقدس می تواند درتحقق برنامه های دینی و فرهنگی کشور مؤثر و مفید باشد.

دکتر علاءالدین بروجردی تصریح کرد: مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، نشر و گسترش فرهنگ اسلامی با موضوع قرآن کریم و اهل بیت(علیهم السلام) است که نیازمند حمایت و مساعدت همه جانبه دارد، که اگر می‌خواهیم یک جامعه اسلامی، الگو و نمونه را ارائه دهیم باید رهنمودهای قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) را سرلوحه برنامه ریزی فرهنگی خود قرار دهیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.