امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۲۳ تعداد بازدید: ۱۹۴
print

ساماندهی کتابخانه تخصصی ۸ هزار جلدی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از ساماندهی کتابخانه تخصصی ۸ هزار جلدی این اداره خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مبرم به کتاب در زمینه تحقیق و پژوهش و همچنین ذخیره غنی و پربار کتابهای کتابخانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد و با تلاش بی وقفه آقای شهریار شجاعی کتابخانه این اداره ساماندهی و آماده ارائه به محققان،طلاب،روحانیون،دانشجویان و علاقه مندان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بیان کرد: این کتابخانه تخصصی با هدف تامین نیازهای مطالعاتی و پژوهشی دین پژوهان در زمینه های علوم قرآنی،تفسیر،علوم حدیث،ادبیات عرب، عرفان،فلسفه،تاریخ اسلامی، ادبیات ایران و جهان،احکام، کتب دانشگاهی،علوم سیاسی و تاریخ انقلاب اسلامی و...بصورت تخصصی و منبع معتبر و مرجع،در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود:اسلام که دینی عالم‌گیر است با کتاب و کتابت عجین شده است، و معجزه‌ی آن کتاب (قرآن کریم) بوده به اندازه لازم در تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی و گسترش و توسعه کتابخانه سفارش نموده است.

حجت‌الاسلام جعفرپور در پایان اضافه کرد: کتابخانه شهید قنوتی اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با بیش از ۲۰۰ عضو از اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان،نوجوانان،طلاب و روحانیون،همه روزه مشغول ارائه خدمات است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.