امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۸/۱۳ تعداد بازدید: ۲۷۵
print

فعالیت ۱۱۰نفر از مداحان بروجردی در روضه های خانگی شهری و روستایی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت: مجالس و محافل روضه های خانگی از اول ماه محرم در بروجرد آغازشده است و تا پایان ماه صفر نیزادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت وگو با شهریار شجاعی مسئول خبر این اداره، اظهارداشت: مجالس و محافل روضه های خانگی از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر در شهرستان بروجرد ادامه دارد.

وی درادامه با اشاره به شخصیت والای امام حسین و سایرائمه معصومین (ع)افزود: امام حسین (ع) الگوی رحمت، رأفت، کرامت و بزرگواری است که برای الگو گرفتن از آن امام بزرگوار باید سیره و اخلاق آن حضرت را به خوبی شناخت تا بتوان به آن عمل کرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور در ادامه تصریح کرد: امام حسین (ع) انسان کامل وارسته ای است که نه به خاطر هوای نفس، بلکه برای اصلاح امت و انسانیت، جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد درخاتمه یادآور شد: ۱۱۰ نفر از مداحان آقا و خانم همه روزه در مراسم و محافل روضه های خانگی سیره وسبک زندگی ائمه (ع) را تشریح می‌نمایند و این روند تا پایان ماه صفر در مناطق مختلف شهرستان بروجرد ادامه دارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.