امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۳ تعداد بازدید: ۵۶۴
print

لبیک مردم بروجرد به ندای امام(ره) در روز قدس

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از حضور گسترده و پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم از بازاریان، اصناف و کسبه، دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان ادارات و نهادهای دولتی، کارگران و صنعتگران و.... . خبر داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در این خصوص گفت: مردم مومن و انقلابی و روزه دار شهرستان بروجرد هم صدا و همگام با مردم سایر نقاط کشور با مشتهای گره گرده انزجار و بیزاری خود را از مستکبرین عالم خصوصاً اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار اعلام نموده و یکبار دیگر با آرمانهای مقدس امام خمینی(ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (دام ظله) تجدید بیعت نمودند.
حجت‌الاسلام جعفرپور خاطر نشان کرد: این مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح با حرکت گسترده مردمی و مسئولین از میدان قیام آغاز و با حرکت به سمت خیابان شهداء و حرکت به سمت بلوار بحرالعلوم، خیابان صفا و در نهایت مصلی نماز جمعه بروجرد پایان یافت.
گفتنی است،در پایان این مراسم قطعنامه ۹ بندی راهپیمایی روز قدس توسط برادر انقلابی حاج محسن صادقی قرائت و مردم با ندای الله اکبر خامنه‌ای(دام ظله) رهبر لبیک گفتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.