امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۹/۳۰ تعداد بازدید: ۵۱۱
print

برگزاری مراسم زیارت عاشورا درحسینیه بیت نماینده ولی فقیه درشهرستان خرم آباد

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از برگزاری مراسم زیارت عاشورا درحسینیه بیت نماینده ولی فقیه دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام دولتشا، کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد،با اعلام این خبر،گفت: مراسم معنوی زیارت عاشورا درحسینیه بیت نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
وی افزود:دراین مراسم مداح اهل بیت محمدی به قرائت زیارت عاشورا پرداخت ودرادامه حجت‌الاسلام منصوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد به مناسبت شب یلدا واسراف به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی درسخنانی افزود: اسراف نکنید چرا که خداوند اسراف کنندگان را دوست نمی دارد.مامی توانیم شب یلدا را به فرصت برای دور هم بودن و در کنار هم بودن تبدیل کنیم.
وی اظهارداشت: در قرآن آیات زیادی به مسئله اسراف اشاره شد، از تدبر در آیات قرآن کریم بخوبی در می یابیم که مسئله اسراف کنندگان در معنای بسیار وسیعی در قرآن به‌کار برده شده است.
وی تصریح کرد: توصیه قرآن به بازگشت اسراف کنندگان از راهی که در پیش گرفته اند به راه نیکی و صرفه جویی است. از این رو تأکید می‌کند که مسرفین از رحمت و بخشش الهی مأیوس نشوند.
وی یاد آور شد: متاسفانه فاصله در خانواده ها زیاد شده است صله ارحام کمتر مورد توجه است و این امور آثار منفی فراوانی دارد که از جمله عمرها کوتاه، خانواده ها منقطع خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.