امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۱/۷ تعداد بازدید: ۵۹۵
print

برگزاری نشت هم اندیشی گفتمانهای دینی درمدارس شهرستان خرم آباد

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباداز برگزاری نشت هم اندیشی گفتمانهای دینی درمدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام دولتشا، کارشناس فرهنگی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد،بااعلام این خبر،گفت: نشت هم اندیشی گفتمانهای دینی درمدارس شهرستان باحضور اساتید گفتمانهای دینی شهرستان ومسئول گفتمانهای دینی استان ویسکرمی،واعضاء هیت رئیسه گفتمانهای دینی درمحل اداره تیبلغات اسلامی خرم آباد برگزار شد.
وی افزود:دراین نشت توجیه آیین نامه های گفتمانهای دینی وتبیین موضوعات ۴گانه وهمچنین چگونگی شیوه اجرای گفتماها درسطح دانشگاهی،حوزه و مدارس آموزش وپرورش مورد برسی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: همکاری موثر اساتید بومی و اثر گزاری مطلوب این طرح را قابل تقدیر دانست و استقبال گسترده مراکز آموزشی را از نشست های گفتمان دینی، نشانگر کیفیت محتوایی این طرح دانست.
وی با اشاره به اهمیت طرح گفتمان دینی در شهرستانهای تصریح کرد: خوشبختانه سطح علمی اساتیداعزامی به گفتمانهای دینی بسیار مطلوب بوده و حضور آنان در گفتمانها، باعث شده تا سئوالات و ابهاماتی که در ذهن پرسشگران این نسل وجود داشته، به نحو احسن پاسخ داده شود.
وی تقویت نظام تبلیغ دینی در عرصه های فرهنگی، ایجاد فضای گفتگو و هم اندیشی با جوانان، پرسش و پاسخ چهره به چهره را از جمله اهداف برگزاری این گفتمانها برشمرد و بیان داشت: برگزاری جلسات گفتمانهای دینی باید از حالت سخنرانی و کلاسداری عاری باشد تا مخاطبین بتوانند خلاقیت خود را در این جلسات بروز دهند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.