امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ تعداد بازدید: ۲۹۰
print

برگزاری نشست اصحاب رسانه با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در نشست با اصحاب رسانه از برگزاری برنامه های شبهای انقلاب در ۱۰مسجد محوری این شهر ستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام محمد علی نیا امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم و تأثیر گذار رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن، اظهار داشت: حوزه خبر و رسانه بسیار مهم است و خبرنگاری اگر منجر به واقع نگاری شود به طور قطع به تاریخ، بشریت و انسانیت بسیار کمک خواهد کرد.

وی، بیان داشت: «واقع نگاری» ریشه در اعتقادات عمیق و باورهای قلبی دارد، خبرنگاران در جامعه‌ای نفس می کشند و فعالیت دارند که «حاج قاسم سلیمانی ها» در آن نفس کشیده‌اند، وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران در «جنگ روایت ها» این بوده که جهاد «حاج قاسم سلیمانی ها» را به صورت ویژه منعکس کنند.حجت‌الاسلام علی نیا با تاکید بر اینکه در دوره جدید فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد شورای راهبردی در حوزه قرآن با حضور متخصصان و صاحب نظران قرآنی بوده و در این راستا جلسات متعددی برگزار شده است.رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کارهای بسیار بزرگی از سوی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود که با جاهای دیگر قابل قیاس نیست، گفت: منتها این اقدامات به دلیل اینکه از ظرفیت رسانه استفاده نشده، مغفول مانده‌اند.
حجت‌الاسلام علی نیا با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما در این راستا ایجاد پایگاه رسانه‌ای در تمام محلات خرم آباد است، بیان داشت: گسترش پایگاه رسانه‌ای در محلات، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم ما است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش سیره فاطمی با موضوع مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی، برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن در شهرستان‌ها، برگزاری جشنواره مجازی «ندای فجر قرآنی» با موضوع تولید محتوای قرآنی و… از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
حجت‌الاسلام علی نیا با اشاره به فعالیت پنج پایگاه فرهنگی و اجتماعی در خرم آباد، تصریح کرد: این پایگاه‌ها در محلات حاشیه نشین «اسد آبادی»، «کوی علی آباد»، «پشت بازار»، «گل سفید»، «دره گرم غربی» و «فلک الدین» فعالیت دارند.
وی با تاکید بر اینکه در محلات یاد شده، پنج جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی را برگزار خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین در ۱۰ مسجد محوری در ۱۰ نقطه از شهر، برنامه‌های مختلف، سخنرانی، مسابقات و… را خواهیم داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد، تاکید کرد: ما برنامه‌های شب‌های انقلاب را در ۱۰ مسجد محوری شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم داشت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.