امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۹ تعداد بازدید: ۹۰
print

برگزاری نمازعیدسعیدفطردرمصلی الغدیر شهرستان خرم آباد

رئیس اداره‌تبلیغات‌اسلامی شهرستان خرم آبادازبرگزاری نماز باشکوه عیدسعید فطردر مصلی الغدیراین شهرستان خبرداد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم اباد، بااعلام این خبر،گفت:نماز باشکوه عیدسعید فطردر شهرستان خرم آبادبه امامت آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباداقامه شد.

وی در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به اینکه پس از ماه مبارک رمضان دو وظیفه را به عهده داریم، اظهار داشت: اولین وظیفه ما شکر برگزاری ماه رمضان و روزه گرفتن در این ماه است.

وی با بیان اینکه هرچه شکر الهی را به جای آوریم خداوند نعمت هایش را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: دومین وظیفه ما حفظ اعمال و روحیه ای است که در ماه رمضان به دست آورده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه روحیه معنویت، تقرب، نوع دوستی و همدلی را باید پس از ماه رمضان نیز حفظ کنیم، افزود: امام علی(ع) می فرمایند در حفظ اعمال تان بکوشید و اهتمان بورزید از سرمایه و ذخیره ای که در ماه رمضان به دست آورده اید.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام در خطبه ای از ماه رمضان به‌عنوان شهر الصبر و شهر المواسات یاد کردند، گفت: این ماه ماه همدلی و صبر و استقامت است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان جلوه هایی از وحدت، بصیرت، صبر و استقامت را دیده اید، تصریح کرد: ماه رمضان جلوه ای از مقاومت در برابر هوای نفس، شیطان و خواسته های نفسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مومنان و مومنین جلوه هایی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی را در روز قدس به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: مردم نشان دادند که دشمن اصلی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.