امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۷ تعداد بازدید: ۱۷۰
print

برگزاری گفتمان دینی دانش آموزی با موضوع سواد رسانه ای در شهرستان خرم آباد

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، از برگزاری گفتمان دینی دانش آموزی با موضوع سواد رسانه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، علی اکرمی کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، با اعلام این خبر گفت: جلسه گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه ای در دبیرستان علوی و با حضور استاد علی حیدر امیری  در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برای اینکه بتوان در برابر رسانه های متکثر مهاجم بیگانه مخاطبانی داشت که بتوانند در کنار بهره برداری آگاهانه و فعالانه از این رسانه ها خود را در مقابل چالش ها و پیامدهای مخرب آنها حفظ کنند،باید یک نوع سواد جدید یعنی "سواد رسانه ای" را در آنها ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: شکی نیست که ماهواره یک فنآوری مدرن و اثرگذار در ارتباطات میان فرهنگی در سطح جهان و تبادل اطلاعات علمی است.با این حال این فنآوری به عاملی برای گسست فرهنگی در جوامع و رشد بی بند و باری اخلاقی تبدیل شده است.

در پایان این گفتمان نیز، به سوالات دانش آموزان در این زمینه پاسخ داده شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.