امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱ تعداد بازدید: ۴۳۵
print

حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد ضمن دعوت از عموم مردم این شسهرستان جهت حضور در انتخابات، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: مردم ولایتمدار شهرستان خرم آباد روز دوم اسفند همراه با ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران خواهند زد.

وی با تأکید بر دقت نظر در انتخاب فرد اصلح، افزود: مردم علاوه بر حضور گسترده و پر شور در انتخابات سعی کنند که افراد کارآمد، انقلابی، مومن، متعهد، مدیر و شایسته را به‌عنوان نماینده انتخاب کنند و اکنون که همه دشمنان نظام به این انتخابات چشم دوخته اند و می خواهند ببینند که مردم چگونه مشارکت می‌کنند با حضور پر نشاط و گسترده خود یک بار دیگر اقتدار نظام اسلامی ایران را به جهان نشان دهند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.