امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۱۷ تعداد بازدید: ۲۹۵
print

روز خبرنگار روز در آغوش گرفتن قلم و خون است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد به مناسبت روز خبرنگار در پیامی، این روز را روز در آغوش گرفتن قلم و خون توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، گفت: قلم و خون یکدیگر را در آغوش گرفته و ناله‌های عاشقانه سر دادند که رسالت خبرنگار تلاش تا پای جان است. اینگونه شد که روز خبرنگار نام گرفت و بر صحیفه دل و جان تا حیات خورشید و زمین ثبت شد.

وی افزود: روز خبرنگار در حالی فرامی‌رسد که چشمان حیرت‌زده انسان‌های کره خاکی شاهد فروریزی انسانیت توسط استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: روزگار ما که از آن با خبرهای ناگواری روبه‌رو هستیم، روزگار بس غریبی است و در این دنیای مدرن، حیات انسانی آحاد بشریت با تهدید اساسی خشونت‌ورزان حق‌ستیز مواجه است.

وی تصریح کرد: روز خبرنگار، روز به یادآوردن ظلم ظالمان و در عین حال استقامت در برابر زور و ستم و فریبکاری است و امیدواریم روزنامه‌نگاران ما به مانند گذشته با سرمشق قرار دادن سیره ائمه اطهار (ع) فعالیت حرفه‌ای خود را با تعهد اخلاقی توام سازند و برای اعتلای جامعه اسلامی و جامعه جهانی عاری از زشتی و حق‌گریزی بکوشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.