امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ تعداد بازدید: ۲۳۴
print

نقش مهم برگزاری گفتمان‌های دینی در مقابله با ترفندهای دشمنان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:برگزاری گفتمان‌های دینی در مقابله با ترفندهای دشمنان نقش مهمی واساسی ایفا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، گفت: با توجه به اهداف شوم استکبار جهانی در زمینه جدایی جوانان از باورهاواعتقادات دینی برگزاری گفتمان دینی جهت مقابله با ترفندهای دشمنان نقش مهمی دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی متوجه خانواده در جامعه است، ضرورت دارد، برنامه هایی که در حوزه گفتمان دینی اجرا می شوند در راستای تقویت باورهای دینی و بیداری و آگاهی بخشی خانواده ها به آسیب ها و مضرات معضلات اجتماعی باشد.

وی با اشاره به ترفند دشمنان در منحرف نمودن جوانان، تأکید کرد: دشمنان با امتحان روش های مختلف و تزریقی شیوه های متنوع مفاسد اخلاقی سعی می‌کنند جوانان ما را به گناه آلوده سازند و در این میان نقش دین به‌عنوان کنترل کننده انسان بسیار مهم است.

وی یادآورشد: اجرای برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان و جذب این قشر از مهم‌ترین راهکارها در مقابله با جنگ نرم است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.